گلدون
نوشته شده توسط : نازنازی

سلام حالتون چطوره!!؟؟؟ من دیگه خسته شدم از بس وبلاگ عوض کردم !!! دیروز یه دفه اومدم اینجا!!! خوب امتحانا خوب پیش میره!!!! من که فیزیک و ریاضیمو خیلی خوب دادم!!! بقیه رو نمیدونم!!! دوستای گلم من دختر بابامم!!! از این به بعد اینجا مینویسم !!! هرکس هم بیاد اینجا به گرمی ازش استقبال میشه!!! امروز که رفتیم امتحان بدیم موقع برگشت یکی از بچه ها گفت گلدون مدرسه رو شکسته!!!! کلی خندییم ( البته این شخص تو درسه ی قبلیه منه) بهش گفتم خانوم ... تا قرون آخرشو ازت میگیره!!! گفت به اون نگفتم!!!

جاتون خالی امتحانات خیلی حالم میده!!!! همین که پامونو ازدر میزاریم بیرون ۱ نمره غلط پیدا میکنیم!!!

ولی دعا کنید بخیر بگذره!!!

خوب من فعلا برم که کلی کار دارم!!! ناهارهم ندارم!!! بای بای





:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 205
|
تعداد امتیازدهندگان : 59
|
مجموع امتیاز : 59
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: