40000!!
نوشته شده توسط : نازنازی
سلام دوستای گلم!!! حالتون چطوره!؟؟؟ امروز رفتیم امتحان دادیم اومدیم ! ریاضیمو ۲۰ شدم  کلی ذوق مرگ شدم ولی میدونستم ۲۰ میشم!!!بله!!! بعدش قرار بود راننده سروسمونبیاد دنبالمون که دیر  اومد من ۸:۳۰ امتحانمو دادم ولی سرویس ۹:۳۰ اومد!!! خلاص رفتیم نشستیم تو ماشین آقای راننده!!!! بعد رفتیم دنبال دوتا دیگه از دوستم!!! خلاصه ۶ساعت تو مدرسه شون دنبالشون گشتم!!!

از اونجایی که معلم ادبیاتمون مشترکه ! خانوم ... منو اونجا دید گفت تو اینجا چیکار میکنی!!! ؟؟؟ گفتم اومدم اینجا دیگه دنبال دوستام!!! گفت فکر کنم تو از من زودتر اومدی!!!!!( آخه از مدرسه ی ما رفته بود اونجا) بعد مدیرمون اومد اونجا!!! نمیدونم موضوع چی بود!!!! مدیرمون خیلی جیگره!!!! مدیره اونام خوب بود بنده خدا !!! ولی دوستام میگن خیلی بد پاچه میگیره!!! خلاصه 6 نفری نشستیم تو یه پیکان و اومدیم خونه!!!! بعد دوستم زنگید گفت : فلانی واسه دوست پسرش 40000 تومان کادو خریده واسه ولنتاین!!!!!!!!! مونده بودم چی بگم!!!! آخه کی اومده با اون رفیق شده !!! گفتم چقد خره!!! گفت آخه پسره واسه تولدش واسش  ربع سکه خریده!!!!!!!! گفتم جان؟!!! دوست پسرای ما واسمون چ ... س هم نمیخرن!!!! خلاصه کلی به خودمون دلداری دادم که نه اینا ملاک نیست مهم رفتار و اخلاق طرفه!!! بعد که دوستم قطع کرد زنگیدم به اون یکی دوستم و بهش گفتم : فلانی بیا بریم سرمونو بزاریم زمین بمیریم!!! گفت چرا ؟ بعد واسش توضیح دادم و اون بنده خدا هم شروع کرد به دلداری دادن که نه مهم نیست و اونا اشتباه میکنن و ...!!! گفتم عب نداره ما هم با این حرفا دلخوشیم دیگه!!!! خدا شانس بده!!! تازه دختره گفته میخوام واسه تولدش ساعت 70 یا 80 تومانی بخرم!!!!! خلاصه که بعد از کلی فحش دادن به شخص ذکر شده تلفن رو قطع کردم و رفتم سراغ آشپزی!!! راستی پشت تلفن به دوستم گفتم بیا هفته ای 1 بار بریم پارک جمشیدیه و اون طرفا شاید یه نفر اونجا مارو دید و پسندید!!!! کلی خندیدیم!!! یا آگهی میزنیم که یه دختر خوشگل و تحصیل کرده و پولدار و آشپزی و خونه داری بلد داریم هرکی میخواد بیاد خواستگاری به این شماره زنگ بزنه ...0912!!! خلاصه که اینم از امروز ما بود!!!!!!!! باید برم جایی دیرم میشه. برم ناهار بخورم!! بوووس بای





:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 215
|
تعداد امتیازدهندگان : 62
|
مجموع امتیاز : 62
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1389/7/18/0 - - گفته است :
اشکالی نداره امیدوارم شوهر خوبی گیرت بیاد.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: